Chat

Chat
Sacha
Berichten: 19
Lid geworden op: 04-03-2015 11:07

Bericht door Sacha » 23-03-2015 11:03

Hier nog eentje met kopzorgen, afgelopen week kleinzoontje 3x met spoed naar ziekenhuis, kat die ziek is. Morgen mijn man een oog operatie en Vrijdag ik zelf. Geen goede bloeduitslagen en hoera, we leven nog Razz
Sterkte Marianne..... goed dat jij zo'n sterke vrouw bent. Je kunt het wel aan. Ik steun je xsx kus
Er zijn weinig mensen die schrijven op het forum, geduld hebben maar.
Dan is het toch lekker een klein intiem clubje dat hier schrijft :grin:

Marianne
Site Admin
Berichten: 85
Lid geworden op: 10-02-2013 19:23

Bericht door Marianne » 23-03-2015 14:56

Dank je wel lieve Sacha, doet altijd goed als er mensen je steunen xsx kus Ben niet altijd sterk wijfie, gisteren zat ik er ff doorheen. Ook dat is een kracht, te weten dat je niet altijd sterk hoeft te zijn :grin:

Ja het is hetzelfde kleine intieme clubje, en daar genieten we maar van
:mrgreen:
Namasté Marianne

Sacha
Berichten: 19
Lid geworden op: 04-03-2015 11:07

Bericht door Sacha » 25-03-2015 18:34

Lieve Marianne,

Ik weet niet hoe laat je naar het ziekenhuis moet morgen, maar ik wil je vast heel veel sterkte wensen voor je operatie. Moet je lang in het ziekenhuis blijven ?

Ik duim en stuur je zoveel mogelijk lichtjes en kracht xsx kus xds hartjes

Liefs
Sacha

Marianne
Site Admin
Berichten: 85
Lid geworden op: 10-02-2013 19:23

Bericht door Marianne » 25-03-2015 18:47

Lieve Sacha

Morgenmiddag hoor ik hoe laat ik aanwezig moet zijn Vrijdag. Wat is wel weet is om anderhalf uur voor de operatie in het ziekenhuis te zijn. Pfft spannend wordt het nu, probeer afleiding te vinden en lukt aardig.

Super, superlief deze reactie, maar zo ben jij hè xsx kus
Bedankt lieverd voor je lichtjes en kracht xds hartjes


Afbeelding
Namasté Marianne

truus
Berichten: 5
Lid geworden op: 05-03-2015 16:02

Marinne

Bericht door truus » 01-04-2015 10:31

Lieve Marianne
Ga dan even proberen om hier te chatten, ik heb best nog moeite om het allemaal te vinden. Oké staat het niet op de goed plaats dan hoor ik het wel.

Wat een gedoe met die operatie maar ook een geluk, ik snap dat het een hele grote domper was dat het niet doorging maar als ik de gevolgen lees, oei, je moet er niet aan denken wat er dan had kunnen gebeuren.
Ik denk dat ook jij weer vele engeltjes op je schouder hebt gehad die even aan de bel getrokken hebben.

Hopelijk toch maar gauw een nieuwe datum en een heel geslaagde operatie.
Tot die tijd, veel liefs en kracht gewenst.

Knuffel van Truus en Albert
Samen zijn we sterk!

Sacha
Berichten: 19
Lid geworden op: 04-03-2015 11:07

Bericht door Sacha » 01-04-2015 15:56

Hai lieverds,

Wat lees ik nu ????? Is de operatie niet doorgegaan ???? Hadden ze niet alle testen gedaan ? Hoe is het mogelijk ? :shock: :shock:

Inderdaad wat Truus schrijft : volgens mij heb je een heel elftal engeltjes op je schouder zitten :grin: Nu heb je tenminste de tijd om je weerstand weer wat op te krikken. Positief blijven en erop vertrouwen dat alles in orde komt.

Liefs
Sacha

Marianne
Site Admin
Berichten: 85
Lid geworden op: 10-02-2013 19:23

Bericht door Marianne » 01-04-2015 16:33

Lieve Truus, je zit goed hier :grin: Neem je tijd om het forum te verkennen. Als je iets niet weet? vraag het gerust, het is voor iedereen weer even wennen, maar eenmaal gewend is het ook weer vertrouwd. Je kan jezelf abonneren op berichten

De gedachte dat ik beschermd bent door de Engelen daarboven, dat kwam ook bij mij direct binnen. Ben ze heel erg dankbaar boven xds hartjes

Zodra ik tussen door kan, krijg ik gelijk een oproep. Mijn arts weet dat het dringend nodig is, maar ja hij is niet de enige arts die opereert met een beperkt aantal operatiekamers.

Blijf positief en heb een zeer groot vertrouwen in mijn arts en operatie. 8)

Bedankt voor je lieve wensen xsx kus
-------------------------------------


Lieve Sacha, ze hadden niet gezegd dat ik een week eerder moest stoppen met bloedverdunners, een grote fout in vooronderzoek. Wat je zegt, had niet aan de gevolgen moeten denken :shock:

Ja de engeltjes zijn me goed gezind, het is mijn tijd nog niet :grin:
Blijf zeker positief en vertrouwen behouden, vooral in de engeltjes xds hartjes

Lieverd ook bedankt voor je lieve wensen xsx kus
Namasté Marianne

ilse
Berichten: 28
Lid geworden op: 04-03-2015 23:23

Bericht door ilse » 14-04-2015 10:21

TRUUS EN ALBERT.............ja die namen,zegen me ook iets,fijn je hier terug te zien......................TRUUS...........was jij niet die vrouw,die trouwde,toen we op't forrum waren? /\ )


Voor iedereen hier,hartelijk welkom en een mooie lentedag,en lieve Marianne geniet van de zonnestralen xds hartjes
Met Liefde

ilse
Berichten: 28
Lid geworden op: 04-03-2015 23:23

Bericht door ilse » 14-04-2015 10:21

zeggen,een ::SS
Met Liefde

Sacha
Berichten: 19
Lid geworden op: 04-03-2015 11:07

Goedemorgen

Bericht door Sacha » 22-04-2015 09:53

Goedemorgen zonnestraaltjes xsx kus

Graag wil ik iedereen die dit leest, een heerlijke zonnige dag toewensen. Al is het maar dat je de zonnestraaltjes in je hart voelt xds hartjes

Warme groet
Sacha

Plaats reactie