Dagtekst: onzichtbare hulp

Plaats reactie
Marianne
Site Admin
Berichten: 85
Lid geworden op: 10-02-2013 19:23

Dagtekst: onzichtbare hulp

Bericht door Marianne » 04-04-2015 12:51


Dagtekst van zaterdag 4 april 2015.

“Je bidt, je vraagt dat het licht je mag bezoeken, dat de engelen je mogen bezoeken… Maar wanneer zij zich aanmelden, hoe vaak ben je dan niet bezig de andere kant op te kijken! En daarna klaag je dat het spirituele leven je niets brengt. Allicht, wat kan het brengen aan degenen die, niettegenstaande ze licht en vreugde vragen, onbekwaam zijn om deze te voelen wanneer ze erdoor bezocht worden? Het dient je tot niets te bidden, indien je die subtiele gewaarwording niet hebt ontwikkeld, die je waarschuwt dat je gehoord werd. Dus in plaats van allerlei eisen te stellen aan de Hemel, span je in om te blijven wachten; je spirituele centra en lichamen zullen in actie komen en geleidelijk aan zul je erin slagen om de lichtende stromen waar te nemen, die de ruimte doorkruisen en ook de welwillende entiteiten die je tegemoetkomen.”

Omraam Mikhaël Aïvanhov


Dit is een diep doordenkertje waar veel mensen niet bij stil staan. Hulp vragen aan de Kosmos of Universum en/of de engelen voor allerlei zoals geld, gezondheid, geluk, liefde en nog meer, en dan verlangen dat er direct gehoor aan gegeven wordt in plaats van geduldig af te wachten. Zelden wordt er gekeken naar signalen en tekens die aangereikt worden omdat er de andere kant wordt opgekeken en dan klagen omdat je zelf niet oplettend genoeg bent.

Een mooi voorbeeld is van mezelf. Vorige week hulp gevraagd om begeleiding en hulp bij mijn operatie. Deze werd op het allerlaatste moment afgelast door een fout. Wanneer ik dan naar de gevolgen kijk die er hadden kunnen gebeuren wanneer de operatie door was gegaan, dan weet ik dat ik geholpen werd en beschermd. Ben het Universum diep dankbaar net zoals de verpleegster en arts die alert waren.



Namasté Marianne

ilse
Berichten: 28
Lid geworden op: 04-03-2015 23:23

Bericht door ilse » 01-07-2015 19:39

:; hartje IDD je gebeden waren verhoord,je redding is aangekondigd toen,en nu is je operatie geslaagd :DX :; hartje xds hartjes MOOI...ze zeggen hier toch altijd geduld wordt beloond...liefs van mij
Met Liefde

Marianne
Site Admin
Berichten: 85
Lid geworden op: 10-02-2013 19:23

Bericht door Marianne » 02-07-2015 17:41

:grin: Bedankt lieveke, dat is ook zo, operatie is geslaagd. Gebeden worden altijd verhoord, vooral met geduld, liefs terug xds hartjes xsx kus ::CC
Namasté Marianne

Plaats reactie