Engel Knuffel

Plaats reactie
Marianne
Site Admin
Berichten: 85
Lid geworden op: 10-02-2013 19:23

Engel Knuffel

Bericht door Marianne » 07-03-2015 19:40

Engel knuffel Empowerment


Afbeelding


Helaas in het leven hebben we de neiging om ons naar beneden te halen op elke manier die bestaat en het voelt alsof je de wereld op de op je schouders draagt. De engelen wanneer zij worden opgeroepen zullen je alle liefde geven, vrede en knuffelen je wanneer je het nodig hebt om je te helpen.

Laat engel je in hun armen nemen en je de lift geven die je nodig hebt in de meest liefdevolle en zorgzame manier, die je helpen om een meer positieve staat van zijn te bereiken. Ontspan en koesteren de engelen die je omarmen en voel al de liefde die zij hebben om jou te geven.

*************************************



Dit is een gratis zelf empowerment en om een beroep te doen op hun hulp en energie ga gewoon zelf in een meditatieve staat en zeg duidelijk en met een zuivere intentie:



“Ik vraag om de engel knuffel empowerment, voor mijn hoogste en grootste goed”.

(herhaal x3).

*************************************



Je kunt deze ‘empowerment gebruiken zoveel als je wilt en wanneer je maar wilt. Alles wat ik vraag is dat je het doorgeeft aan anderen, zodat ook zij kunnen profiteren van de gave van de engelen. Vergeet niet, de engel zal er altijd voor je zijn wanneer je een knuffel nodig hebt.

**************************************

Namasté Marianne

Plaats reactie