Chat

Chat
Sacha
Berichten: 19
Lid geworden op: 04-03-2015 11:07

Bericht door Sacha » 24-04-2015 12:04

Lieve Marianne,
Ben al bijna 2 weken ziek van een ontstoken hoofd, ogen, oren, neus en keel. Ben naar KNO geweest vandaag en kreeg druppels mee.
Wat vervelend, Marianne !
Ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen. Ik zal sowieso wat krachtstraaltjes sturen. :; hartje

Gisteren heb ik een hele mooie dag mogen meemaken. Ik was bij de "Be the MIRror" dag. Veel geleerd, veel mensen mogen leren kennen, die allemaal positiviteit uitstralen. xds hartjes

"Als je iets wil veranderen, begin bij je zelf" Het blijft een mooie uitspraak. En het is een waarheid als een koe :grin:

Fijn weekend voor iedereen !

Liefs
Sacha

Marianne
Site Admin
Berichten: 85
Lid geworden op: 10-02-2013 19:23

Bericht door Marianne » 29-04-2015 18:35

En het blijft maar doorgaan Sacha, hopelijk komt er een einde aan.
Motto....alles wat een begin heeft, heeft ook een einde en daar vertrouwen we ook op :-)

Wat leuk Sasha dat je een fijne dag heb gehad met allemaal positieve mensen en veel heb mogen leren xds hartjes
Namasté Marianne

Sacha
Berichten: 19
Lid geworden op: 04-03-2015 11:07

Bericht door Sacha » 25-05-2015 19:54

Lieve Marianne xds hartjes

Heel veel sterkte morgen !!!! Ik denk aan je !!!!! Ik duim !!!!!! Ik geef je veel kracht !!!!! Ik stuur je een lichtje !!!!!! :mrgreen:

xxx
Sacha

Marianne
Site Admin
Berichten: 85
Lid geworden op: 10-02-2013 19:23

Bericht door Marianne » 25-05-2015 20:35

Bedankt lieve Sacha dat je aan me denkt xsx kus
Er zijn meerdere mensen die me net als jij steunen met kaarsjes, warme woorden en energie. Doet echt goed en sterkt me. Ben wel wat zenuwachtig en verlang naar morgenavond :-P

Superlief lieve schat voor je warme woorden van steun en kracht, bedankt
xxx :-))x
Namasté Marianne

Sacha
Berichten: 19
Lid geworden op: 04-03-2015 11:07

Bericht door Sacha » 02-06-2015 20:24

Marianne, is alles goed gegaan ? Ik hoop van wel. Ik hoop dat je weer lekker in eigen huisje in eigen bedje bent. Alvast een geluksroos voor je XD roos

Marianne
Site Admin
Berichten: 85
Lid geworden op: 10-02-2013 19:23

Bericht door Marianne » 04-06-2015 13:32

Hey lieve Sacha, bedankt voor je belangstelling. xsx kus
De hele grote operatie op zich is heel goed gegaan, was 4 uur later alweer tuis.

Men sprak over wonderlijk dat ik zo snel erbij was.
Eenmaal thuis kwamen complicaties erbij, zeker ook omdat mijn aangezichtszenuwen al beschadigd waren waardoor napijn.

Inmiddels alweer op controle geweest, hechtingen eruit en gaas met antibioticazalf. De arts heeft weer een nieuwe erin gedaan waarmee volgende week weer terug te moeten.

Bedankt voor je roos xxx
Namasté Marianne

Sacha
Berichten: 19
Lid geworden op: 04-03-2015 11:07

Bericht door Sacha » 04-09-2015 16:05

Halloooooo Marianneke,

Hoe is het nu? We zijn al weer een hele tijd verder. Gaat het goed ?
xxx

Marianne
Site Admin
Berichten: 85
Lid geworden op: 10-02-2013 19:23

Bericht door Marianne » 02-11-2015 14:38

Hey Sasha, krijg geen meldingen meer van nieuwe reacties. Komt doordat het forum weinig actief is en beschreven wordt. Een nieuw lid melde zich aan en vandaar ik je nu pas lees, sorry.

Een vervelende en nare tijd achter de rug. Oor is nog steeds niet goed en de ontdekking dat mijn ruggenwervel helemaal gedraaid is, uit zich in chronische pijn. Een operatie heeft geen baat heeft de chirurg gezegd.

Verder ben ik veel bezig met meditaties en de cursus in wonderen die mijn ogen heeft geopend.

Bedankt voor je belangstelling, heel lief van je, dank je wel ::CC xds hartjes
Namasté Marianne

Plaats reactie